Your browser does not support JavaScript!
ashidstudio
10 وب سایت برتر رستوران و فست فود 25 Dey

طی چند سال گذشته بسیاری از رستوران ها و فست فود های کشورمان، احساس نیاز برای ارائه یک شخصیت مجازی در کنار شخصیت حقیقی خود را به خوبی درک نموده اند. در همین راستا شرکت های نرم افزاري، طراحی وب سایت رستوران و فست فود را در دستور کار خود قرارداده اند. یک وب سایت معرفی رستوران به طور عمومی دارای خدماتی چون موارد ذیل می باشد :

- نمایش منو و قیمت ها: اصلی ترین گزینه طراحی وب رستوران و یا فست فود، نمایش منو به مشتری است. این منو میتواند مواردی همچون قیمت، مواد سازنده، تصویر محصول و نظرات مشتریان را داشته باشد. عدم نمایش قیمت به علت تغییر فراوان آن نیز اتفاقی است که در قیمت دهی مسیر را پیچیده میکند که با بالا بردن اهمیت این موضوع و اعمال تغییرات روزانه و با بهره گیری از فرمول گذاری بر اساس دلار و یا در نظر گرفتن متغیر ها از نرم افزار حسابداری و سیستم api میتوان این مدل را مدیریت نمود.

- معرفی رستوران و اعضا: رزومه رستوران، مدت زمان فعالیت و معرفی آشپزهای رستوران از دیگر بخش هایی است که به هویت سازمانی برند کمک شایانی میکند. شاید در ایران این مورد خیلی مرسوم نیست که سر آشپز مجموعه را معرفی کنند و دلیل های این مورد نیز میتواند هم مورد قبول باشد و هم از نگاه دیگر، این مورد میتواند به برندینگ مجموعه کمک کند.

- فرم انتقادات و پیشنهادات: امکان ارائه پیشنهاد و انتقاد از جمله مواردی است که در طراحی وب رستورانی کاملا در دسترس باشد. امکان آپلود تصویر، کد رهگیری در جهت پیگیری انتقاد و مواردی از این جمله حس خوب رسیدگی و پشتیبانی از مشتریان و تعامل بیشتر رستوران با آنها را زنده نگه میدارد.


1. وب سایت voellerei
    آدرس وب سایت: www.voellerei.at/en
    زبان های برنامه نویسی و فریم ورک :  jQuery, PHP , Laravel
    مدیریت سرور : Apache
    شرکت سازنده:  https://www.dreist.at
   
    این وب سایت تمامی هنر خود را در ویدئو بارگذاری شده در اسلاید خود به نمایش میگذارد و با منویی بسیار قوی 4 بخش اصلی محتویی خود را به نمایش میگذارد. بهره گیری از ژست های زیبا از طرف سر آشپز، لمس غذا به نرمی و آرامی ( مخصوصا در صحنه تماس دست سرآشپز با ماهی خام) این حس را در تمامی وجود کاربر زنده میکند که محصولات این رستوران کاملا تازه و تمیز هستند. بهره گیری از پارالاکس در زمان نمایش سرو غذا نیز از دیگر خلاقیت های این طراحی وب رستوران است که بسیار چشم نواز است. باز شدن کیف چرم در چند اسکرول و چیده شدن ظرف غذا تکمیل کننده حس خوب مشتری است.
    موسیقی کوتاهی که در وب سایت پخش میشود مطلوبیت دیدن وب سایت را دو چندان مینماید. این وب سایت دارای جزئیات ظریف متعددی می باشد که پیشنهاد میشود بخش های مختلف آن را کامل بررسی نمائید.
 


2. وب سایت mugs
آدرس وب سایت: le-mugs.com/en
زبان های برنامه نویسی و فریم ورک :  jQuery, PHP , Wordpress , GASP, Modernizr, Varnish
مدیریت سرور : Apache
شرکت سازنده:  https://agenceplay.fr    
    
    وب سایت Mugs، یک بازدید کامل برای مشتریان در جهت درک خدمات این رستوران شیک و متفاوت است. در اسلاید های آغازین کاملا به صورت عمومی به تعریف ازمکان پرداخته و از میانه های سایت، منو رستوران در اختیار کاربر قرار گرفته و با کلیک روی هر بخش می توان منو مخصوص به آن بخش را مطالعه نمود.
    Mugs، وب سایتی طراحی شده با فریم ورک ورپرس می باشد که تغییرات بسیار زیادی در ساختار خود تجربه کرده است، این مورد و  بهره گیری از طراحی استپ محور، باعث سنگینی قابل لمسی در زمان اسکرول شدن وب سایت شده است. اما امکانات مختلف و بهره گیری از افکت های جذاب حس بسیار خوبی را به مشتریمی دهد.


3. وب سایت catch fish and chips
آدرس وب سایت: www.catchfishandchips.com.au
زبان های برنامه نویسی و فریم ورک :  jQuery, PHP , Wordpress
مدیریت سرور : -
شرکت سازنده:  -

طراحی این وب سایت، این نکته را به خوبی یادآوری کرده است که برای معرفی یک محصول، لازم نیست پیچیدگی زیادی را متحمل شود. تنها کافی است خلاقیت خود را به نمایش گذاشته و احساس رضایت را به مشتری خود منتقل کنید. محصول اصلی این وبسایت غذایی ، ماهی گریل شده به همراه چیپس است.
وب سایت با کمتر از 10 ویدئو تشکیل شده و هر ویدئو که به صورت Stop Motion تهیه شده است با یک اسکرول شروع به پخش شده و تا اتمام آن فعالیت کاربر قطع میشود.
بسیار ساده و روان با دو منو به عنوان منو و تماس با ما کلیه وب سایت طراحی شده است.

 

4. وب سایت Koox
آدرس وب سایت:  koox.co.uk/home
زبان های برنامه نویسی و فریم ورک :  Java Script , Webpack
مدیریت سرور : Apache
شرکت سازنده:  -

وب سایت Koox از مدل هایی است که با جای استفاده زیاد از تصویر، مسیر سخت تری را انتخاب کرده و افکت های وکتور محور را در کل طراحی سایت قرار داده است. با هر اسکرول بخش های مختلف وب سایت معرفی شده و با کلیک روی منو به شکل زیبایی غذاهای رستوران به نمایش درآمده است. همه موارد وب سایت Koox بسیار خاص و متفاوت است. منوی این وب سایت نیز مجدد گویای این مسئله می باشد.
 
این مطلب ادامه دارد ...

 

3673
تگ ها : #وب سایت

لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید