Your browser does not support JavaScript!
ashidstudio
10 وب سایت برتر دانشگاهی و آموزشگاهی 7 Bahman

بر خلاف دیگر دسته های که تا کنون بررسی نموده ایم، طراحی سایت دانشگاهی، آموزشگاهی بسیار ساده و به دور از گرافیک های پیچیده و متفاوت می باشد. انتظاری که کاربر از یک  طراحی وب آموزشگاهی دارد این است که به راحتی موارد زیر در دسترس او باشد:
- جدیدترین اخبار، مقالات
- رشته ها و سرفصل های مورد نظر در جهت تدریس
- نام و تصویر اساتید همچنین رزومه علمی و عملی آن ها
- فرم های ثبت نامی و قوانین احتمالی در جهت پیوستن به دانشگاه
- سمینار، ایونت و کارگاه های مرتبط با دانشگاه
در بخش بعدی تعدادی از وب سایت های برتر در زمینه دانشگاهی و آموزشگاهی را به نمایش میگذاریم.



1.وب سایت harbour
آدرس وب سایت:   https://harbour.space
زبان های برنامه نویسی و فریم ورک :  React, PHP, Drupal
مدیریت سرور : -
شرکت سازنده:  -

این وب سایت از دو رنگ بنفش و سبز ه صورت خاص بهره برده و از همان ابتدا با نمایش ویژه یک ویدئو محیط دانشگاه و رشته های مد نظر را به نمایش میگذارد . توضیح در رابطه با رشته ها، نمایش اساتید، نمایش نظرات دانشجویان با طراحی مناسب و بلاگ، بخش هایی است که صفحه اول وب سایت را تشکیل داده و فرمی کاملا جذاب برای دانشجویان محیا می سازد.



2. وب سایت Cambridge
آدرس وب سایت:   https://www.cam.ac.uk
زبان های برنامه نویسی و فریم ورک :  jQuery, PHP, Drupal
مدیریت سرور : Appache
شرکت سازنده:  -

دانشگاه کمبریج از معروف ترین دانشگاه های دنیاست که در بخش طراحی وب سایت خود نیز به سادگی معتقد بوده و بخش مختلف را به دور از پیچیدگی و تو در تو کردن شرایط به سادگی در اختیار کاربران خود قرار می دهد. بررسی مسائل روز، نمایش بخش های مختلف دانشگاه، اخبار، رویدادها و در نهایت نمایش شبکه های اجتماعی و امکان تماس آخرین موارد وب سایت این دانشگاه معتبر می باشد. این وب سایت با یک منو تکمیل بخش های دیگر خود را دسته بندی شده به نمایش گذاشته تا کاربران بتوانند انبوه اطلاعات موجود را از طریق این منو دریافت نمایند.

3. وب سایت:  آموزش های آزاد و کاربردی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
آدرس وب سایت:   https://entbs.ir
زبان های برنامه نویسی و فریم ورک :  Laravel , PHP, jQuery
مدیریت سرور : Nginx
شرکت سازنده:  آشید استودیو

طراحی وب  آموزش های آزاد و کاربردی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به درخواست دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در سال 98 صورت پذیرفت که در وب سایت با نمایش اخبار، دوره های آموزشی، بلاگ و اساتید همچنین مراحل ورود و اخذ مدرک، دانش پذیران را در بخش های مختلف راهنمایی می نماید. با ورود به هر دوره لیست دروس هر دوره و قیمت آن مشخص است.
دیگر بخش طراحی وب سایت آموزش های آزاد و کاربردی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران امکان ثبت نام دانشجویان، انتخاب دروس، امکان قسطی کردن پرداخت و ... است که با ورود به پنل کاربری و تایید آموزش های آزاد صورت میگیرد.
 


4. وب سایت: Ravensbourne
آدرس وب سایت:   https://www.ravensbourne.ac.uk  
زبان های برنامه نویسی و فریم ورک: jQuery, PHP, Drupal
مدیریت سرور : -
شرکت سازنده:  Ravensbourne

این وب سایت از دو ترکیب رنگی اصلی زرد و صورتی تیره استفاده کرده و با طرح های متفاوت خود، نظرات، خبرها، دوره ها و مطالب خود را در دسته بندی های چندگانه قرارداده است . تکرار المان های ویژه خود وب سایت است که حس خلاقیت را به کاربر انتقال میدهد.
 
این مطلب ادامه دارد ...

2491
تگ ها : #وب سایت

لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید