Your browser does not support JavaScript!
ashidstudio
لیست کاربران 12 Dey

    لیست کاربران در هر محیط CMS و محیط مدیریتی بسیار مورد استفاده و نیاز است.

در لیست کاربران که به چند بخش مخلتلف تقسیم بندی می شود، هر بخش با توجه به نیازهای خود دارای گزینه های متعددی است که میتوان این گونه به آن ها پرداخت :


    - مشخصات فردی لیست کاربران

 

         مشخصات فردی لیست کاربران، اطلاعاتی همچون نام، نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شناسنامه،  سن ( تاریخ تولد )، جنسیت، و موارد ضروری اخذ می شود .


    - علاقه مندی ها و اطلاعات جانبی


         در این بخش با توجه به نیاز پلتفرم گزینه هایی همچون علایق اطلاعاتی و یا خرید محور را از کاربر در بخش های مختلف پلتفرم دریافت و آن ها را ذخیره می کنیم.


    - اطلاعات شناسه ورود


         رمز ورود، سوالات خصوصی در جهت باز گردانی پسورد، امنیت پسورد و ... در این بخش بررسی می گردد.  در بسیار از پلتفرم ها فراموشی رمز را به سیستم موبایل متصل میکنند تا کاربر با وارد کردن موبایل خود و زدن دکمه ارسال، پیام متنی دریافت مینماید که بتواند کد ثبت شده را در سیستم وارد کند و یا روی لینک ارسالی کلیک کند تا رمز جدید را در سیتسم ثبت نماید.


    - گزینه های مدیریتی


         در لیست کاربران شما میتوانید بخشی را مشاهده کنید که به عنوان فعال کردن یا غیر فعال کردن کاربر به کار میرود . بدین صورت که شاید نیاز باشد در حین فعالیت کسب و کار یک کاربر را از ورود به پلتفرم به صورت موقت منع کنید، در این زمان با غیر فعال کردن کاربر، اطلاعات کاربر حفظ می شود اما تا زمانی که دکمه فعال زده نشود امکان ورود نخواهد داشت.
         بخش دیگر که در برخی وب سایت های دیده می شود، وضعیت تایید هویت کاربر می باشد. هویت کاربر با ارسال پیامکی که برای ایشان شده است و ثبت در سیستم فعال میگردد و اینگونه برای کارفرما نیز مشخص است چه تعداد کاربر فقط ثبت نام کرده اند و احراز هویت را تایید نکرده اند.


    - امکان ثبت یک یا چند تصویر


        آواتار اولین تصویر یاست که در این بخش ثبت می شود، اما گزینه های دیگر مانند، اطلاعات پرونده کاربر نیز در این بخش می تواند آپلود شود و در جاهای مختلف بهره برداری شود.


    - تاریخ های کاربردی


        این تاریخ ها به دسته هایی چون: تاریخ ثبت نام، تاریخ تغییر اطلاعات، تاریخ فعال سازی، تاریخ آخرین ورود و .... تقسیم بندی شود.

425
تگ ها : #داشبورد مدیریت

لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید