Your browser does not support JavaScript!
ashidstudio
تقویم فارسی 2 Esfand

تقویم فارسی با توجه به شمسی بودن آن در سورس ها و کتابخانه های طراحی کد به سختی در دسترس است .

هر تیم برنامه نویسی با توجه به نیاز کارفرمای خود ملزم به طراحی یک تقویم فارسی است که امکانات مناسب و درخواستی را پوشش بدهد، یکی از روش ها تبدیل تاریخ میلادی به شمسی است . تقویم جلالی در آشید استودیو طراحی شده است . این تقویم فارسی با امکاناتی همچون انتخاب روز، هفته، ماه و بر حس عملیات، قابلیت استفاده را دارد.

در صورتی که مثل اوت لوک مایکروسافت ثبت ایونت نیاز دارید میتوانید از این امکان استفاده نمائید . در تقویم فارسی آشید هر اطلاعاتی که در هر روز و تعداد دفعات مختلف ذخیره میگردد در کل روز و یا هفته جمع آن را میتوانید مشاهده کنید. برای مثال برای یک کلینیک لیزر زمان هایی که مشتریان کلینیک درخواست کرده اند و ذخیره شده است در هر روز قابل مشاهده است و می تواند به راحتی با یک نگاه زمان های رزرو شده در کل روز یا هفته را مشاهده نمود.

دسترسی افراد مختلف به تقویم می تواند یکسان و یا متفاوت باشد و این از امکانات دیگر آشید استودیو می باشد . برای مثال امکان ثبت ایونت در تقویم در اختیار بخش پذیرش قرارداده شود اما گرهی که تولید محتوی میکنند به این بخش دسترسی ندارند.

هر اطلاعاتی که در تقویم ذخیره می شود در حقیقت در دیتابیس های اطلاعاتی سیستم ذخیره شه و وابسته به تقویم نمی باشد. اطلاعات را میتوانیم در بخش های مختلف تبدیل به گزارش های دلخواه و یا نمودارها و آمارهای کنیم که برای مدیران و یا بازدیدکنندگان وب سایت مورد نیاز است.
در صورتی که پروژه همزمان نیاز به تقویم شمسی و یا تقویم قمری، تقویم میلادی نیز داشته باشد. آشید استودیو با همین فرمت در اختیار او قرار می دهد.

745
تگ ها : #داشبورد مدیریت

لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید