Your browser does not support JavaScript!
ashidstudio
وب سایت حرفه ای چه ویژگی دارد؟ + قیمت طراحی وب سایت 15 Aazar

طراحی وب سایت حرفه ای درواقع شامل رعایت مجموعه ای از قواعد و قوانینی است که در سایت های طراحی سایت های ارزان قیمت و ساده رعایت نمی شود و یا خیلی در نظر گرفته نمی شود.

 

شاخص های طراحی وب سایت حرفه ای

 

        طراحی UX قابل محاسبه به صورت شاخص عددی نبود و این موضوع کاملا به تجربه به دست آماده و راحتی و User-friendly بودن طراحی بستگی دارد..

        طراحی UI نیز مانند طراحی UX از تجربه به همراه سلیقه و اطلاع از هویت رنگ ها و طرح ها ساخته می شود . طراحی وب سایت گرافیکی و طراحی سایت های خاص همواره درخواست کارفرمایان خاص میباشد.

  • کمترین میزان درخواست سمت سرور ( Server Request )

        برای تعریف کنترل درخواست های سمت، میتوان این موضوع را به دو کارمند اپراتور شبیه سازی نمود:

  • کارمند انبار ( بکند )

         دارای اطلاعات کامل و سابقه زیاد
         دسترسی به اطلاعات و پرونده ها به طور کامل
         عدم ارتباط با مشتریان، مدیران ، فقط ارتباط با کارشناس کارمند پیشخوان

  • کارمند پیشخوان ( فرانت )

         اطلاعات کم و سابقه کم
         ارتباط مستقیم با مشتری
         ارتباط با کارمند انبار در جهت رفع نیاز مشتری و سوالات


    اکنون در نظر بگیرید که ما کارمند پیشخوان را در بی اطلاعی بگذاریم و بگوییم تو هر سوالی داری از کارمند انبار بپرس، این مورد هر اطلاعاتی که مشتری میخواهد مانند : قیمت، اطلاعات محصول یا خدمت، ساعت کار، آدرس و ... را در بر میگیرد. پس هر درخواست مشتری ( USER ) از طریق پیشخوان (  Frontend ) سمت انبار ( BackEnd ) رفته و دوباره همین مسیر را طی میکند. مانند خیلی از سیتسم های موجود CMS در بازار مانند وردپرس، جوملا، دروپال و ... ) همه اطلاعات در دیتابیس ذخیره شده و این مسیر را هربار تکرار میکند. حال اگر مشتریان کم باشند مسئله ای نیست . اما اگر مشتریان زیاد باشند دیگر توان پاسخگویی با آن سرعت میسر نبوده و سیستم Crash ( عدم امکان تحلیل و انجام درخواست ها به علت زیاد شدن آن ) میدهد.

    حال در طراحی وب حرفه ای ما به جای اینکه همه اطلاعات را در بکند و دیتابیس ها داشته باشیم . به فرانت اجازه میدهیم اطلاعاتی مثل آدرس و شماره تلفن که در سال یکبار هم شاید عوض نشوند در خط کد وارد کنند و دیگر از بکند فراخوانی صورت نگیرد. با این روش تعداد ریکوئست سمت بکند یا همان سرور به شدت کاهش پیدا کرده و فقط اطلاعاتی مانند اخبار، بلاگ، محصولات و خدمات که هر بار توسط کارفرما به روز می شود، سمت بکند نگه داشته می شود. عدد استاندارد Request server در حال حاضر 89 می باشد که این به مرور زمان از سمت گوگل در حال کاهش می باشد و به این به علت اهمیت گوگل به این موضوع می باشد.  

  •  کمترین زمان در سرعت بارگذاری  اولیه وب سایت ( Frist Speed  )

        بارگذاری اولیه در وب سایت به معنای اولین مقادیری است که کاربر از طراحی وب سایت ما مشاهده می نماید، در گذشته لودینگ های سایت به این معنا بود که تا زمانی که کل اطلاعات بارگذاری شود، وب سایت برای کاربر قابل مشاهده نباشد. اما ساختار پیشنهادی جدید گوگل برای سئو سازی وب سایت این است که به ترتیب پیشنهادی خود، بخش ها لود شود و در ثانیه اول حتما کاربر، بخشی از وب سایت را مشاهده کند که این مورد نیاز به طراحی کد دقیقی دارد. برای مشاهده این عدد میتوانید از وب سایت Gtmetrix.com بهره ببرد.

  • کمترین زمان برای بارگذاری کل وب سایت ( Full Speed )

        پس از بارگذاری اولیه، مدت زمانی که طول میکشد تا طراحی وب سایت انجام شده به طور کامل باگذاری شود، مهم و حیاتی است . در این بخش تصاویر، متون، کد های نوشته شده بسیار حائز اهمیت میشود. میتوانید از محتوی زیر بیشتر این موضوع را دنبال کنید.

  •  دسترس پذیری بالا ( Accessibility )

        توجه به این نکته که تمامی افرادی که از وب سایت ما بازدید میکنند آیا از امکانات و محتوی گذاشته شده به راحتی استفاده میکنند موضوع این شاخص طراحی وب سایت حرفه ای می باشد. تمامی افراد را میتوان یوزرهایی مانند: افراد ناشنوا، نابینا، معلول جسمی حرکتی و ... دانست..

 

  •    کارایی ( Performance )

        ضریب کارایی در طراحی وب سایت حرفه ای شامل شاخص هایی متفاوت و متعدد است :
         سایز صفحات
         Execution time
         فشرده سازی صفحات
         بهینه بودن کد های CSS
         و ...
    بسیار مهم است که همه این موارد تا حد امکان در زمان طراحی وب سایت حرفه ای رعایت شود. در جهت مشاهده وضعیت فعلی وب سایت خود میتوانید از سایت site-analyzer.com استفاده نمائید.  


نکته مهم : برای اطلاع از قیمت طراحی وب سایت حرفه ای به دو روش میتوانید با آشیداستودیو در تماس شوید.
روش اول: از طریق راه های ارتباطی که در تماس با ما قرار داده شده است.
روش دوم : از طریق کلیک روی فرم زیر نیازمندی های خود را در بخش های مختلف ثبت بفرمایید، پشتیبانی آشیداستودیو در اسرع وقت با تماس خواهد گرفت.

 

قیمت-طراحی-وب-سایت.jpg

307
تگ ها : #وب

لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید